Tuesday 5 January 2016

INFO MENGENAI SUJIKO PEPTIDE

Seperti yang kita semua tahu, pemakanan ikan adalah makanan tradisional untuk penduduk di Jepun , terutamanya ikan salmon .Pada abad yang lalu, pakar-pakar perubatan Jepun mendapati laporan yang mengejutkan mengenai ikan salmon. Salmon-peptide pada ikan salmon mengandungi antioksidan(SOD) yang sangat tinggi, kaya dengan amino asid dan nutrien yang diperlukan untuk manusia setiap hari dan tidak mengandungiunsur seperti hormon, logam berat dan pencemaran radiasi. Ia adalah makanan kesihatan yang sangat selamat untuk manusia.

Resipi sempurna Sujiko Peptide adalah berdasarkan kepada teknologi tinggi penyelidikan dan pembangunan dari Jepun. Ia berkesan untuk membaiki dan mengaktifkan sel-sel badan, meningkatkan induksi sel-sel badan, membantu sel-sel badan lebih sihat dan mantap. Ia juaga berkesan terhadap sel-sel badan yang buruk seperti kanser, sarcoma, tumor dan kanser air dan sebagainya.

Salmon-peptide dapat mencapai kadar penyerapan sehingga 1OO% oleh badan (disebabkan molekul kecil bersaiz 600-800 dalton).Ia dapat mengaktifkan sel-sel badan pada organ badan dan melambatkan proses penuaan. Orang Jepun memanggilnya sebagai ''Rahsia Umur Panjang'' kerana bahan-bahan aktif dalam produk ini adalah selamat, mudah di serap, dan kesannya adalah amat ketara.

Sujiko Peptide mematuhi standard Organisasi Kesihatan Dunia (WHO) dan juga diiktiraf sebagai mengikut Amalan Pengilangan Yang Baik (Good Manufacturing Pratice, GMP) dari Jepun berdasarkan ujian terperinci menggunakan teknologi penyelidikan dan pembangunan yang tinggi. Produk ini adalah teah disahkan selamat oleh biro kesihatan daripada Jepun, Malaysia, Singapura dan Brunei dan adalah HALAL.

www.facebook.com/sujikopeptidemalaysia

Mohd Kasyfi Ahmad Fauzi (Whatsapp/Call 011-28138475

Business Associate/Team Leader, 
Mega Science Tech Sdn Bhd 
37-3,Jalan 2/115A, 
Taman Pagar Ruyong, 
Off Jalan Kuchai Lama,
58200 ,Kuala Lumpur.

No comments:

Post a Comment